Content Warning : Do you want to continue?
This poem contains content which some readers may find disturbing.
It is unsuitable for children or anyone who is easily offended.

YES
I am over 18 years old, I have been warned and I still want to read this poem.
NO
I don't want to read this type of content, take me back to the previous page.


deepundergroundpoetry.com

Turning the product into dirty cash

Yo, word up with you, my drug running mule  
It'll cost $30.00 ok? I've got it right here, so don't drool  
Put that fuck in your mouth, too nigga  
Yo get bumped with that shit, yo aren't gonna get any Cuban cigar  
Done, another bag of crack, sold  
Be on ya way, you've been told  

I'm Skillet and I'm 19, I've been doing this shit, since I was 15, man  
You've gotta feed yourself, 'cos nobody else going to be able to do it, like I can  
We grew up without mothers and fathers around us, do you feel me?
You've got to be your own father figure and steal, you see  
Get your own money out here, however you like  
'Cos no one's gonna to give it to you, not even brother Mike  

I get crack on credit, and sell it for $10.00 a rock  
After a long day of moving product, back at the trap house, we use a big lock  
The real work begins, splitting the take. 1st up, the crew take their cut  
Between the 3 of us, we're gonna split a $400 profit, off the ounce  
It works out at about $13.00 an hour, not bad for a daily rut  
We count on volume to make ends meet, for me and my louts  

It's not too much, but it's about the quick flip  
We aren't really thinking about making too much money, it's just a real trip  
We're worried about getting it in and getting it off  
So we can stay with it, you feel me you toff?  
The rest of the cash goes up the chain, to the crews drug supplier  
He's a regional distributor, that works with the cartel, it's a no brainer  

You have to pay him or you'll be six feet under, you'll be smoke man  
Fucking smoking for that account man and his Mexican clan  
Where we're from you've gotta keep it with you, not he  
Or somebody will run in your trap or something, you feel me?  
In 2014 there were over 2,500 shootings in Chicagoland  
Everybody out here are either thirsty, robbers, killers or Alice in fucking wonderland  

You gotta keep your eyes open for the haters, you might see  
They'll try and take you down, 'cos they ain't eating, you feel me?  
It's all out war everywhere, except fucking communist North Vietnam
That's why we call it Chiraq, because it's so fucked up over here, damn  
You don't know where it's coming from, man  
Your Homey would cross you for a couple of bucks  
That's how it is, yo gotta keep your pistol close, even when you call the fucking waiter  
If not, ya gonna get got, much sooner, than later.  

Skillets homeboy Breeze, is always ready with a gun  
He's had plenty of practice and not just for fun  
I use this all the time. Fuck, if I had to swap with someone, that belong  
Fuck be getting hot, you can't keep the hot ones for too long  
There's my baby though, as McDonalds say, 'I'm loving it'
All we need is that money, man, that's all we care about and horny clit.
Fetchitnow
Written by Fetchitnow
Published | Edited 20th Oct 2019
Author's Note
Fetchitnow
17 October 2019.
All writing remains the property of the author. Don't use it for any purpose without their permission.
likes 1 reading list entries 1
comments 0 reads 816
rabbitquest
Commenting Preference: 
The author encourages honest critique.

Latest Forum Discussions
COMPETITIONS
Today 00:18am by LunasChild8
SPEAKEASY
5th February 2023 11:15pm by EdibleWords
SPEAKEASY
5th February 2023 11:12pm by Ahavati
COMPETITIONS
5th February 2023 10:24pm by adagio
SPEAKEASY
5th February 2023 10:14pm by EdibleWords
COMPETITIONS
5th February 2023 9:52pm by Pinkdreams